Saturday, August 27, 2011

Layakkah diri ini?

Ya Allah, untuk mengatakan cinta, aku takut berdusta. Untuk mengatakan tidak, aku takut derhaka. Aku hanya insan hina, yang sedang jatuh bangun di jalan berliku menuju-Mu. Bantulah aku, kesihanilah aku, sayangilah aku. Jangan KAU pinggirkan aku wahai Rahman, wahai Rahim

Melihat kata- kata diatas. buat aku terfikir. layakkah diri ini untuk mendapat cintaanya.bulan Ramadhan pun berbaki sikit sangat. bila fikir balik. Ya Allah, macam tak de apa apa yang aku buat. haish. tapi, aku dah berusaha lakukan sebaik mungkin. hmm,mungkin perasaan je kot.hmm, tak tahulah.
Kebelangan ni pun, masalah tak habis habis. maybe semua masalah ni. nak menguji kesabaran dan keimanan aku kot. takpe. aku redha dan terus sabar.
hmm, oky. tu je nak cakap ni.
renung renungkan lah eh ~
BTW, Selamat hari raya Aidilfitri.
minta maaf dari atas, bawah, luar dan dalam (ayat rekaan,ayat feberet yaww!)
ok. adioss~ <3

No comments:

Post a Comment

Sila2..!