Wednesday, February 29, 2012

29 Februari 2012

Salam semua. tarikh kat atas tu. speacial je rasa. yelah, 4 tahun sekali kot.Tadi pun, tengok MHI dorang sambut bufday orang yang lahir tarikh tu. Macam kesiannya + sweet  sikit, 4 tahun sekali baru sambut bufday. Hee. Hmm, actually. Ada story pasal hari ni yang nak share kat sini. Hee. just nak share one of pengalaman yang saya dapat hari ni. Errk. aku ke saya ke. tak kisahlah. HAHA. Okyy. Memang lately ni saya sibuk dengan driving class bebagai. Hoho. And. Setelah 5 kali kelas motor. Finally, hari test pun tiba. So, tadi test. Petang dah pun. fiuhh. nasib baik hujan redaa sekejap tadi. sempatlah saya ber test. And Alhamdulillah semuanya lancar dan tenang. And pak cik JPJ tu pun baik je.Siap kasi nasihat lagi. lebih kurang cenggini. Eheeem " Kamu ni kalau nak test motor ni, jangan pandai kawal motor je. Kawal diri ! tu yang penting. " Ahaa. baiklah wahai pak cik. Hee. tapi, betul jugak. Dalam apa situasi pun. Kita kena pandai kawal diri kita. Kalau tak. Hancuss Lebuusss. Hee. alaa, macam orang selalu cakap tu. dont let your emotional control your mind. Erkk. Tak tahu tak tahu. *tidak fasih ber-english ni. Hee. Oky, sambung sambung. So, bila dah daftar berbagai. dapt num 9. yeah num bertuah. Ameen. ssesuai dengan 29 tu. Hee. And, tiba giliran saya diuji. cehh, pergilah kat motor nak tunggu giliran. Sekali, ada kakak tu dia tersalah giliran. So, motor saya diberikan kepada dia. Tak tahu kenapa. waktu nak kasi motor tu. HAHA. Tetiba, saya terfikir motor tu stand dia dah dibukak. padahal baru tadi saya angkat. Nganga. Bila sengetkan je motor tu. Haaa. Kau. Tertonggeng motor tu. nasib baik kudrat aku banyak lagi nak angkat motor tu balik. HAHA. *cuak + gigil punya pasal. Then, aku pun dapat motor lain. And, test tu mula. adussh. kepala ni dah serabut gila rasa. HAHA. part titi paling aku ngeri. Alhamdulillah. Encik Titi hari ni mood dia baik dengan saya. Hihi. And. lepas tu part jalan raya punya. and. Alhamdulillah jugak. oky. MArkah pun cukup cukup je. And Alhamdulillah.berkat doa semua dan usaha *ecewaaah. Saya lulus kedua dua bahagian (: So, now. Test kereta je tinggal. And tak tahu lah apa jadi nanti. Hee. Harapnya segalanya okyy and yang penting saya enjoy. Smile speak a thousand word ! oky, ini sahaja cghita hari ni. Hee. Salam


Adios! Semoga kalian berada di bawah rahmat dan kasih sayang Allah. Think positive. For sure, hidup gembira InsyaAllah (: 
* 4 tahun lagi korang jumpa tarikh ni lagi eh :)

No comments:

Post a Comment

Sila2..!