Thursday, February 2, 2012

KECIL sangat kah ?

hmm, orang kata bila kita bertubuh kecil ni baaaaaanyak kekurangan.
hmmmm,betul ke? aku tak akaaaaan percayaa.
sebabnyaaa. everyone have their own speciality, right?
aku teringat kawan aku pernah kata, macam ni.
"nana kau nak bawak kereta,kaki kau sampai ke kat brek and minyak tu?"
aku macam. okyyy. foinee.tak kisah.
nanti aku provekan.
hmm, haritu nak pergi test komputer(driving lew).
then, pak cik tu ada cakap, awak saya salute orang macam awak.
even kecik pun tak takut nak cuba driving. wohoo. part aku tak boleh lupaa. pak cik tu cakap, kalau pak cik ni muda lagi, maybe pak cik tackle dah. akuu macam. Err. cukup cukup. HAHA.
oky. so those yang ada persamaan macam aku ni. Terima sahaja ketentuan Allah ni. maybe kita kecil di mata orang tapi, di mata Allah tak ada sesapa pun tahu, okyy?
and tak kisahlah apa orang nak cakap kat kitaa, just accept it as cabaran, maybe or penggerak untuk kita buktikan yang kita pun boleh buat macam orang lain. oky, rasanyaa. lama dah aku tak post since spm. so. taadaa. hee. oky. bye

adios, salam. just believe in yourself,babe!

No comments:

Post a Comment

Sila2..!