Tuesday, September 27, 2011

rock the tutti fruti at prima sri gombak !

awww. eh. salam.
hmm, okyy seperti yang dah tertera kat fb *tension PART 1 (DONE !)*
yaaaah! dengan jayanya dah tamat trial yang macam rasa pergi medan perang. hahaha
hmm, okyy. straight to the tajuk.
okkyy, biasalah budak budak kan. dah habis trial or apa apa ujian mesti nak release segalanyaa kan. hahaha
so, kami aka aku dan kawan kawan oneseven aku, okyy, mention namalah hanisah,aisyah,aqilah yunus,zulaika,amirah,fatimah and k.aisyaaah. hahahaha
punya nak release tensionnya. mengambil keputusan yang drastik. jahaha. takdelah drastik mana. semalam tetiba tertonjol idea. nak makan tutti fruti lepas habis paper psi. hahaha. kat mana tutti fruti? haaa. kat prima sri gombak je pun. selangkah je dari rumah sendiri. tapi, takdelah selangkah sangat. macam jauh je tutti fruti. tak kesahlah kan, janji kenyang perut, senang hati.
okyy. seriusly. tadi memang first time aku makan tutti fruti tu. hakhak. masuk masuk je kedai. *dalam otak* haissssh. camana nak makan ni. hahahahaha. nasib ada orang ajar kan. thanks hanisah. hahaha. okyy aku pun ameklah ice cream tu. tahlah aku pun tak sure yogurt ke ice cream. tak kesahlah kan. janji sedap, senang hati. hahaha. okyy. lepas tu. part yang aku teruja lagi bila nak letak benda penyeri kat ice cream tu. hahaha. tak tahulah pulak. orang panggil benda tu apakan. dah rambang mata pulak nak pilih. sebab semua colourful and menarik kott. then, last step. paling aku tak suka part ni.hahaha. apa lagi. bayaar lah. part ni aku lemak, nasibb tak mahal sangat and ada diskaun 10% lagi. sebab students price. yaaay!
okyy, aku dah macam promoter tak berbayar tutti fruti pulak.
tak. ACT, saja nak kongsi pengalaman pergi tutti tu. hahahaha.
okyy, sambung. dah makan tutti. then, pergi iceroom. haa,kat sini aku jadi orang western pulak. makanchicken chop. hahaha.
okyy, then. semua baliklah rumah masing masing. THE END!
hahahaha.thanks a lot uhh, korang semua! nanti pergi lagi.
okyy. setakat ni dulu. nak pergi open haouse pulak. hahaha.
okyy. ADIOS~ <3

No comments:

Post a Comment

Sila2..!