Wednesday, September 28, 2011

Puas dah hati tu? T.T

salam. haishh.
okyy aku dah tak tahu nak mencoret kat siapa dah pasal ni.
aku tahu Allah sahaja yang terbaik, selamanyaaaa
Ya Allah, terima kasih kerana engkau masih lagi memberi kekuatan atas segala apa yang berlaku dalam hidup hambamu ni.
aku tahu semuanyaaa ada hikmahnyaa. mungkin orang lain tak tahu. kesah pulak aku. okyy.
hmmmm. nak tanya ouhh. seronok ke? sakitkan hati orang lain. suka ehh, bila tengok orang lain tertekan rasa hebat ehh, bila membuatkan orang terasa nak bagi hi-5 free kat muka tu. hmmm. *okyy. sabar nana. lek luu. hahaha
okky. hmm. aku pun tak tahu nak cerita camana. tapikan, sakit hati tak. bila orang tu dah buat salah kat kitaa, kita dah try maafkan dia. and berjaya lah maafkan dia. yelaah. Allah kan suka orang yang memaafkan orang lain. hmm, then. dia tak fikir pasal perasaan kita. dia repeat jugak kesalahan tu. tak ke bengang. aaaaaaaargh. nasib dah habis trial. hmmm, kalau tak terganggu trial aku.
tapi, aku tak puas hati ouhhhhhhhhh. geraaaaaam. kenaaapa. dia buat aku camni.tak penat ke? tapi, takpelah.
mungkin dia rasa bahagia buat macamtu. okyy. release sikit tension ni. sikitlah tapii. hmm. okyy. GTG. nak studyy. SPM woot. jahahahaha.
kepada sesiapa yang mengetahui keadaan sebenarnyaa. doakan saya menjadi setabah mungkin. Peace yoo. hahaha
Adioosss~


No comments:

Post a Comment

Sila2..!