Saturday, October 1, 2011

memori kembali ke 2009

salam. hmmm.
mesti pelikkan, asal aku rajin sangat update blog ni tahun ni.
hmm, entahlah. maybe cara ni je kot yang dapat lepaskan tension. lagipun blog ni pun, bukannya ada orang baca pun. hahaha. yang baca pun siapa je.
hmm. okyy. hari ni sebenarnya nak tunaikan janji nak cerita pasal kenangan aku time 2009. auwww. dah lama sangat kan? hahaha. kesah pulak aku. janji aku tulis.
hmm, sebenarnya bukan apa. sekarang ni kan dah musim haji. aku pun teringat lah segala apa kenangan semasa menunaikan haji waktu 2009 dulu.
sebenarnya,pengalaman ni sangat aku saaaaaaayang. sebab bukan semua orang dapat. huhu, Alhamdulillah. aku bersyukur. Allah bagi aku peluang ni. maybe ni apa yang aku dapat dari Allah, orang lain maybe lagi besar dari ni.
seriously aku cakap, peluang ni amat memberikan aku pengajaran,pengalaman,pembelajaran dan erti kehidupan.
aku belajar macam macam benda. tapi, aku suka. sebab semua adventure dan best.
aaaaaarghh. tahu tak aku paaaaaling rindu apaaa?
hahaha. apa lagi. makanan dia lah. meh aku list satu persatu *cehh,semangat!* biarlaah. jahaha
oky.
1. house of donut (hmm,macam big apple lah, tapi lagi best, sebab tak ragu ragu nak makan)
2. KFC (jahaha. kalau kat sini. harapan jelah aku nak dapat makan. kalau kat sana, ayah aku join sekali. jahahaha. yelah. sana kita rasa okyy je makan)
3. al-Baik (hahaha. makanan ni kat sana je yang adaa, dia ala ala nugget, macam tulah. tahlah. susah nak describe. complicated, hee)
4. nasi briyani (peeeeergh, meleleh air liur ouhh. jahaha. terbaiklah kat sana)
okyy, tak nak cerita banyak banyak. sebab aku pun dah terliur ni.
hmm. bab makanan settle.
okyy. yang paling aku suka, duduk sana. aku rasa bebas. aku rasa tak ada masalah. aku rasa tenang. aku happy sangat.
eh eh. panjang dah ni.
TO BE CONTINUED....... (sabar yeeeee) :)

No comments:

Post a Comment

Sila2..!